Igen

Nu går de långt mellan jag sitter vid datan
va har ja gjort sen i onsdas .....
jo jobbat en natt ,
verkat sista hovarna(med papps hjälp)
märrens bakhovar e liiiite stora åt mej*S*
anmält mej å gå en kurs i barfotaverkning (hovar alltså)
ställt iordning på gården inför sommarn
M kom på besök me min bil som han hämtat
skickade mams å papps på utlandet
jo jag har ju fjöset tills dom kommer hem
två hästar å 35 nöt eller nötter beror hur man räknar*S*
å nån duvjävel som attackerar när man går upp på jälla
ida prova dom tappert å skita på mej
men dom får allt öva på träffsäkerheten haha
igår va vi på vift en sväng hälsade på nåra kompisar till M
helskönt par vilka tokerier dom berätta om*S*
ida har de varit konfirmation å midda å jox
så nu börjar ja bli litte slukk jag

image115

ser ni så dräpplig hon blitt
image116

lite trötter eller nyvaken*S*

image117

bra mamma som vakar över lillan vår

image118

tittade på bastun efter målningen vart kanon den

image119

image120

å så här blir de när man tar kort å hickar samtidit hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0