sista tiden

Har de varit höst haha
Plockning av trattisar för nöjes skull
installning av djur
fixande å donande både här å där haha
åsså litte bilder ska jag få till
sladden till min kamera e väck*putt*
ytterst lite jobb men mer å göra på hemmaplan



min kisse anser jag varit på rymmen



papps bastu saknas torven på taket



Sista folkracet i krokom



Mats skruvar eller letar



tokstollen snällare än snäll



älgkalv stog så fint på vägkanten

I torsdags va sotaren hit å provtryckte
så köksspisen e bara å elda å kaminen ska väl tillverkas först
åsså få en verkstol till mina fyrbenta
som ja stallade in en dag förrut här
så dom fick torka upp å vart renryktade
men jisses vilket jox de vart hahahaha
lillan skuffade bort mamsen från all mat hon

De har varit mycke mer än så
men de får va *skrattar*
vi va ut i lördas å plockade trattisar
Tobias ,mor å jag fick bra skörd alla tre
kanonväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0