Skorstenen

Har vi provtryckt me en illaluktande patron
urk urk urk så de luktar ifrån spisen hahaha
Vill ju veta om jag kan elda i köket
så vi fixade en patron för å ha en fingervisning
om jag gatt stoppa i ett rör innan jag tog hit sotaren
nope helt tätt som de verkar
så på torsdag ska han få titta å provtrycka
så e de bara å tuta å elda

å så ska Mats göra mej en speciallkamin
att ha i rummet jisses så bra de e me den mannen
tänk va gott ligga i soffan å de sprakar i kaminen

jodå jag har värme innan så de räcker
har kulvert från pannan i maskinhallen
men vill ju ha egen värme hahahaha
golvdrag så huijja kallt om fossingarna

å nu e de dax å ut å göra nåt
ska beskära träd idag äppel och körsbär
å bärbuskarna som de ser ut

uvva ja fryser redan

hane gott

Kommentarer
Postat av: Nannis

Vad du joxar soch stökar på, duktig som få! :)

kram

2008-10-09 @ 15:56:18
Postat av: Nickan

Ja det instämmer jag med ovan talare! Trevlig helg!

2008-10-10 @ 23:27:00
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0