Äntligen.......

Har jag köpt en sele till min lillan
storlek mycke stor hahahaha




japp precis som jag ville ha den
fullstor ställbar
å ett riktit bra pris
ska hämta den bara om nån dag har ja tänkt

de litte roliga i de hela e
hon ska till trakterna å jaga så kan ta me den
men efter en del surr visar de sig
att hon har en halvbror till min Stråla........
gissa om jag ska dit å se han..........
han såg suverän ut på bild men en blandning e han
halvblod å ardenner hmm vars e ardennern i han???????
tjuvbetäckning *skratt*


kolla här


mm han e till salu å sugen e ja
men nope inga fler förns Strålas första föl
som oxå ska va kvar


efter att ha bränt litte päning
så gav ja mej i pärlännan
jo de ske fluckes opp en jävla massa



å fan så mytche pera he vårt
räck å äta våndra dan
så nu e ja mör å mams likadant
maan skönt de gjort

va har ni gjort ida då???

Kommentarer
Postat av: Nannis

Mja, låter intressant ;)

Maila mig [email protected]



Du, Stråla, var kommer hon ifrån? Inte Brunflo-hållet?

2008-09-16 @ 19:06:08
Postat av: Nickan

Mycke pärer! Bra om man vill stö se på peran! Fin brollan! Ha dé

2008-09-17 @ 23:50:54
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

n Bror känn han du pola med

2008-09-22 @ 17:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0