Dagarna

Rullar fortare än jag vill medge
hinner inte vad jag vill å ska

åkte till stan igår för att jobba
hade varit in en gång innan å hämtat bröd
fodrar kossorna me de
käka å vila innan jobb

ne jag skulle va ledig men M-as son va sjuk
käka vila bada
jobba jobba jobba full rusch hela natta
sen till Mats somnade i soffan jag
när han tittade på morronnyheterna hahaha
flytta över till sängen sova sova säng säng säng

vakna å fika upp å klä sig
sen iväg hem för å fixa å dona
jodå kaninusar å hästar å kossor
å fan å han momma verkar må bra

kissen jätteglad när Mats kom

fixat å donat me djuren
ute på sjön en sväng


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bror känn han som du har ihop de me....

namn Bror

2008-09-26 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0