Jag

läste just en blogg där jag stal förra texten den om kossor
å kom ju på de där om att man råkar ut för både de ena å de andra
när man håller på me djur

nåt av de dråpligaste jag lyckats me med STOR hjälp av en kossa
va

jag hade en sommaroverall på den tiden vi hade mjölkkor
bävernylon grön 6 storlekar för stor å efter farfar så sliten å hålig
dagen började me att oxen bet tag bak i overallen ryvkte lös den i midjan
så bak hängde de öppet (jätteläckert)
va sen å litte stressad mjölkbilen skulle snart komma
satte mej å mjölka sitter på huk
kossan brevid vankade å hade sig å rätt va de va
så sket hon redit löst å härligt .......rätt ner i min öppning bak.......
varmt å eländigt
flög upp skrattande å svärande
ut i mjölkrummet ner me overallen å börjar spola ur.......
just då kommer killen som kör mjölkbilen in.........
han gjorde allt för å hålla sig för skratt
men lyckades inte så bra........
kan bara tänka mig hur jag såg ut
stående på ett ben spolandes ur overallen i trosor å bh

han garvar fortfarande när jag träffar han på dans.......




Kommentarer
Postat av: Nannis

asg Vilken syn!!!!!!! :D

2008-09-07 @ 17:59:29
URL: http://nannis.blogg.se/
Postat av: Nickan

Jag har nominerat dej på min sida....kolla får du se

2008-09-08 @ 00:28:17
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0