Nu



Har jag blivit nominerad av Maries
och av Nickan
Och av raskan

Så här går nomineringen till

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg


tackar för de å lite så där krusigt för att ni läser min blogg*L*

mina nomineringar är

raskan God vän och härlig människa kolla in hennes blogg,mycke hundar liv och trav*ler*

marie Genom raskan jag börjat läst den, hon friar ju i mina gamla hemtrakter nästan*S*

Nickan Raskan naturligtvis*S*mycke bilar härliga bilar dessutom

Nannis Mja de är nog oxå raskan de beror på träning å bananhunden*S*

sen en som lösenordsjoxat sin blogg ...plogflickan härlig blogg men men

Gubben  Ja se de här e en härlig blogg de jag gillar den skarpt

Liten tant Är oxå en höjdare helt klart

Mitt liv som bonde  Som verkar ha slutat skriva

Å många många flera som jag gillar helt klart
Tjing på er










Kommentarer
Postat av: Nannis

Men vad tusan, jag måste vara ett rejält miffo - jag glömde ju bort att nominera dig med! skakar på huvudet åt mig själv :)



Söker ALLT nästan vad som helst, det är mest en kostnadsfråga o inte på tok för långt bort. Har du nåt att erbjuda? ;)



2008-09-16 @ 17:29:42
Postat av: Nickan

Tackar och tackar! Mycket trevligt att bli nominerad! Ha dè

2008-09-17 @ 23:49:29
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0