AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

JJJJJJJJJJ fan va less jag blir på bloggen
jag skriver inlägg å dom försvinner EFTER jag skickat dom
jag kommenterar hos andra å de försvinner....

Fy va sur jag blir

Har planterat mina havtornsplantor mums mums
Beskär alla buskar på gården
Har inte hunnit en bråkdel än
men träden e klara tack å lov

Har ställt iordning taket på kaningården med ungdjuren
Dom är ute å mår gott
Har verkat litte hovar
Har roat tetan med bus
Har varit ledig en vecka
känns konstigt men skööönt
ladar ved som fortfarande är massor kvar
Har gallbesvär sen över en månad
börjar bli irritersamt kan jag tillägga

Måste iväg å handla
Ska stängsla skogshage i helgen
tunga stolpar tur de finns baklastare*S*


Sen hoppas jag att ni alla har de bra i vårvärmen för de har jag

KaTjing

Kommentarer
Postat av: Nickan

Japp, Fullt upp som vanligt ser! Skönt att vara ledig en vecka nu när vårbruket drar igång! Jobba inte ihjäl dig! Ha dé

2009-05-01 @ 20:00:29
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Hoppas du trivts i det vackra och härliga vädret!

Grillar och njutit har vi med + 22C, så härligt!

Ha de så gott!

2009-05-03 @ 08:38:40
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0