Tingeling

På er som kanske är hit och kollar *L*
Jo jag har varit tyst ett tag har haft alldeles för mycke att göra..
Fast de e roligt göra helt klart ...

Håller som best på med inkörningen med unghästen..
(fölungen får jag nog hoppa att säja)
Hon har blitt hela 158 cm hög och grovsat till sig en hel del..
Så nu kör jag med skaklar å vänjer henne vid allt som kan låta..
Hon bryr sig inte ett dugg kan jag tillägga *skrattar*

Å trimmar upp mamsen som har rultat till sig en del(mitt fel)

Jobbat en hel del med annat och med ninisarna som har vuxit till sig..

Hovvården är avklarad en massa snöskottning fjöset och en massa annat
jo karln har jag ju hunnit med förståss
å ett smärre datahaveri både datan och blogg.se har varit helkajkigt


Bilder kommer de en annan dag helt klart
för nu e de dax att fara för midda och sen jobba ett par nätte

återkommer ifråga om maten..

äter i stort sett allt så de blir klurigt

tingeling
å
kramar
till
alla



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjingeling på dig... kul att du lämnar ett spår iaf... så man vet att du lever...



Vill gärna ha fler rapporter om fölisen som inte är nån fölis längre... o hur det går....

2009-02-22 @ 22:44:40
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Skulle vara kul med foton på pållarna, men det är inget skoj att hålla på när det krånglar...

2009-02-23 @ 11:58:32
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Nickan

Du har att göra du! Syrran har börjat styra unghästen hon också! Må gott!

2009-02-23 @ 19:44:46
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nannis

Du är utmanad på min sida ;)

kramis

2009-02-27 @ 17:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0