Otroligt

Idag lurade mams me mej på shopping tur
kläd-dax i krokom hade rea å jag behövde brallor
Urk tvi å blä tycker jag om å shoppa kläder
Å säj å prova eländet huuuaaaa
Huvva får rysningar när jag måste

Men men småsnål som jag e så vägrar jag pröjsa så mycke för byxer
Kommer in å tack å lov inte så mytche folk
kollar runt på byxer å hittar en tröja hahaahhaha
De va som bonus de kan jag säja
Å fortsätter leta så springer ja på en stretchjeans tunnare modell
men kanon i storlek efter provning

Så står mamsen me en bralla i hand å letar mindre storlek
mjuka goa jeans japp min storlek
så dom prova jag å dom satt kanon

495 pix gick kalaset på för två jeansar å en tröja
så nu e ja nöjd för dan jag



Så kommer jag hem plockar bort lapparna
Så kommer ja då på å plocka ur garderoben sånt som ja inte kan ha
ni vet sånt som krymt i skåpet eller låddan
Å hittar ett par svarta jeans HMMMMM
Å vars kommer dom ifrån?????

Provar å dom sitter ju kanon
hahaahha jisses så bra de gick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0