YIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAa

Nu jäklar va höjanna klar*S*
ensilaget e kört höt är på hjälla
å jag ska jobba vidare*S*


Jo tiden har inte riktit räckt till ett långt tag onekligen...
Kossorna har kalvat
kalvarna rantar runt
hästarna mår gott
hönisarna äggar
ninerna sprätter runt

jag har jobbat som attan
både borta å hemma
mycke den här tiden på sommaren

men mat finns till alla djur å odjur nu
de så skönt att de klart nu
en lisa för själen*S*

men jäsiken va ont jag har i kroppen
vi körde in sista lasset hö vid 22.30 tiden igår
så nu e jälla påfylld*S*

men vi höres sen ska städa bort allt grejs maskiner å jox

KaTjing


Kommentarer
Postat av: raskan

aaaaa de va inte igår de vart nån blogg här...:)

men du har ju så mkt o göra o de förstår jag med alla djur o hö o ved o gubbfan o allt hahahahaha

puss

2009-07-20 @ 09:45:19
Postat av: kvigan

nä fan gubben han får sköta sig själv hanS

han e gammal nog att va självgåendeS



puss påre

2009-07-20 @ 16:22:32
URL: http://skogstrollets.blogg.se/
Postat av: Nannis

Kul att "se" dig igen! ;)

kram

2009-07-21 @ 16:14:31
URL: http://nannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0