De mycke nu...

Har hållit mej lite låg ett tag...
De för mycke att göra nu de säjer jag bara.......

Vebacken håller vi på me.........
Veden ska ladas........
Hästarna körs.........
Kaninerna gör kaniner........
Kaninungarna e på lösdrift.........
Vaktlarna äggar......
Vakteltuppen nyps som fan........
Fjöset ska göras.........
En katt till i familjen...........
Galen som resten av oss....
Stökigt inne.............
Orkar inte bry mej........
Har fyllt år.............
Men inte blev jag vuxen........
Jobbat som vanligt.........
Finväder ute.........
Svårt att va inne.........
Hunden e hemma...........
Hästarna springer genom stängslet........
Lagat stängsel.......
Tetan stod på min fot........
5-600 kilo häst på tårna...............
Naglarna är blåa..............
De gör ont att gå............
Grattade en 20-åring idag.......
Hm gånger två men de gills inte............
För om de gills då fyller jag 20 x 2 om några år........
Å de tror jag inte på......
Har ridit märren några gånger.......
Men får sån träningsvärk......
Verkat hovar...........
Åkt kana på isen.........
Snöras på parabolen.......
Taskig bild..........
Årsmöte på homeopatin.........

Så vet ni nu e jag trött ,men måste kratta undan för imorrn kommer Mats....
Jo vänta ja måste ju......


10-års jubileum på Stavre bystuga våffelservering 11.00- 13.00 söndag.......
Kom igen nu Stavre i Offerdal.........










Kommentarer
Postat av: sanna panna

jösses...jobbigt...

s

ta en sista minuten o åk bort nån vecka o vila upp dej...*köper Losec***

puss

2009-03-20 @ 08:14:01
Postat av: Plogflickan

Grattis i efterskott!

Kul sammanfattning av dagarna som gått!

2009-03-21 @ 10:20:33
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Nannis

jisses, vad du håller igång!

kram

2009-03-21 @ 15:55:19
Postat av: Gubben

Ha ha! Fullt upp att göra här också...

2009-03-22 @ 19:18:01
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Nickan

Huvva att du orkar! Jag orkade inte ens läsa allt som du skrivit! Ha dè

2009-03-22 @ 23:48:45
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0