En till utmaning om mat

Jag blev utmanad.... så kul! Himmelellerhelvete är det som har utmanat mig

Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter, och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för att se om de vill/vågar äta detta. Vidare ska man tala om ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.





Blue's nej-tack-till-detta-lista:
1. Potatisbullar - Urrk, det växer i munnen på mig

Jo tack de äter jag men med bacon i eller hemgjorda mumma de

2. Bruna bönor - har aldrig förstått varför man ska äta nåt som ser ut som rådjursskit i brun slemsås

Jopp de äter jag me haha hushållsgris kanske

3. Rödkål(brunkål?) - trodde en gång när jag var liten att det var sillsallad o blev så besviken...

Nja de får va har provat men uvva

4. Sniglar - jag har aldrig smakat men va-tusan jag kommer ju inte på nåt mer äckligt så... o inte vill jag smaka heller så
var det väl bra med det.

Mja har provat de fanns i en fisksoppa men nej tack inte de

5. Russin - Kan jag till nöds äta men står gärna över... inga russin kommer ner i saffransdegen hos mig inte.. till prydnad ja men inte i degen o inte heller gillar jag russin i musli... jo jag plockar ur russinen då.

Jo dom går ner men inte varma eller värmda då e de huvva urk å tvi

Jo jag är nog lite hushållsgris jag*ler *


Men så undrar jag då vad är memma??
aldrig hört talas om??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0