Raskans tips .....

Kan jag inte nappa på...
Papps har farit på jobb en vecka å som vanligt så SNÖAR de
Så vem måste skotta ........jo jag........
Så de snart dax igen å ut för de fullt på gårdsplan nu.......
Till å me ja är less snön nu inte så lite heller må jag tillägga..

Så nu e de fjöset morron å kväller å ett par kor som ska kalva..
Vedladningen får vänta tills bätter väder*S*
Voj Voj Voj...De inge synd om mej jag bara gnissar jag.,*skrattar*

Igår hade gubbsen i byn våffelservering bra me folk
å supergoa våffler såklart.
På kvälln va de årsmöte på byalaget jo ja vart sekreterare igen hahaha
Ida har vi städinga kvar orkte inte igår...

Matsen va kvar tills imorse han..
Blir tomt när han far har jag konstaterat ..

Så nu ska ja gå å lägga i panna å sen ut me traktoret

Tingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0