Utmanad av Nannis.......

Lovar du att vara ärlig? Jajemen
Du heter: Erika
Beroende av:  Kaffe kaffe kaffe..
Vad tror folk om dig? Motvallskärring....
Stämmer det? Mjo de tror jag nog*S*
Vad får du oftast komplimanger för? ..hmm..låt se hmmm rumpan tror jag
Hur imponerar man på dig? Självdistans och ödmjuk till livet humor
Brukar du skratta för dig själv? Jajemen ofta*S*
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hej om kaninerna slickar på allas fötter behöver dom en saltsten då??
Var bor du? Stavre offerdal
Trivs du där? Jomen äntligen hittat hem jag
Sprit, cider, vin eller öl? Njaa whisky nån gång..
Brukar du bli för full? Nee de ytterst sällan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Mäster Chees somliga går med trasiga skor..
Vad har du för mobil operatör? Halebop perfekt för mej de
Är du allergisk i mot något? Mögel mögel mögel å pollen
Nästa mål i ditt liv? Gården gården å en utbildning till*S*
Hur svarar du i mobilen? Hejjjaaa   Erika  Hej raring eller nåt dumt då
Vem ringde du senast? Matsen.....
Antal timmar sömn inatt? EEhh sov inte jobbade men sov 4 timmar idag*S*
Sov du ensam? Inte första stunden*S*
Brukar du komma i tid? Jajemen
När mår du bra? För de mesta..å när jag håller på med djuren
När blev du fotad senast? Oj häromdan*S*
Hur känner du dig nu? De bra saknar Matsen litte då.
Vanligaste färg på dina kläder? Oj blå svart eller färgglatt
Vad tycker du om fötter? Nja vet inte de jag*S*
Vilka saknar du? Saknade vänner som inte längre finns....
Hade du en bra kväll igår? Nja kunde inte sova innan jobbet men annars va de bra..
Favorit dryck på morgonen? Kaffe kaffe å proviva*S*
Rakar du benen? Mja oftast*S*
När brukar du oftast gå och lägga dig? kvällstrött jag tidit tidit eller inte alls*S*
Är du blyg? Kan jag inte tänka mej nej..
Vill du hellre ha mail än brev? Brev japp brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men intresse vid första ögonkastet.. för mig är kärlek nåt djupare... håller med Nannis där.
Är du nöjd med ditt liv? Mja mjo de e jag nog de
Är du bortskämd? Nej de tror jag nog inte jo Matsen skämmer bort mej de gör han
Vad gör du i morgon? Kör häst eller rider häst sen om vädret tillåter ladar den jävla veden*suck* å fjöset förståss
Vad är det värsta du vet? Oj de finns några saker de men säjer som nannis jag
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa?? hm utöver de jag måste ha..god mat och litte gotta till hela familjen*S*
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Fråga mej om sånt va?? hmm....
Vad längtar du till? Tills de jag planerar blir klart

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Jo de tror jag allt
Vad använder du för shampoo? Zones kanonbra när man har exem i hårbotten
Vad är det finaste du fått? Minnen av olika slag annars syskonbarnen
En speciell dag du minns? Oj de flera de
Hur gammal är du? 36 härom veckan nää de kan inte va möjligt!!!!!!!
Är du kär? kär?? mja vad menas med kär??
Om fem månader? Då har jag höns och ankor och en del djur till*S*
Du samlar på? Bra stunder låter kanon de eller minnen
Gröna eller röda äppeln? eeeeh svenska
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ringer inte nån går i skogen å funderar....
Gillar du golf: nä de primitivt jordbruk lättare att vända jordtorvan med ristplogen*S*
Vilken tid gick du upp idag? halv tolv gäsp
Har du sovit i din egna säng inatt? Inte varit upp jag sen i Matsens säng
Har du strumpor på dig nu?  Jupp
Är det okej att gråta:? Ja de klart de är både av glädje sorg och skratt
När grät du senast? Begravningen förra helgen...snyft
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Delbetalning på gården och resa för hela familjen å då gäller alla
Bär du glasögon eller linser? ar antingen eller om dom inte är bortlagda för stunden
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?  Nä tror inte jag äger några..
När går du upp ur sängen en helgmorgon? nångång innan 8 för fjöset
Har du piercing? Bara öronen kvar
Vill du gifta dig? Nope aldrig
Solar du ofta? Nej rädd solen jag..
Är du bra på att laga mat? Hyfsad
Tre saker du vill ha varje dag?  Kaffe djurgoos och röra på mej i nån form
Är du flygrädd? Inte då
Roligaste ämnet i skolan? Rast kanske
Tråkigaste ämnet i skolan? Hmm geografi möjligen eller hemkunskap
Badkar eller duschkabin? Badkar.. alla gånger nä inte alla*S*
Hur vig är du?  Kylskåpsmässig
Tre saker du absolut inte kan göra? Långsur*S* å hmm medvetet elak å ja en masa mer
Är du musikalisk? Mjaoee de vette fan spelar litte av varje men hellre än bra
Antal döda krukväxter i hemmet? Fråga katten....
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten..vatten
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Fallskärm ja(tandemhopp) jiiiha sketakul
Bästa känslan? Kärlek glädje


Värsta känslan? Svek hat
Vilken är din favoritglass? citronsorbet    
Favoritpizza?  Oh pelikanen i Norge
Tror du på ett liv efter döden?  Nåt finns de men vad de blir en senare fråga
Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo tävlingssköt som yngre
Tycker du om sushi: Sill ja annars nej
Vad äter du helst när du ser på film: Dålig på de men ölkorv är gott
Bor dina föräldrar tillsammans? Jajemen sen över 40 år tillsammans
Har du egen trädgård? Mjee men hoppas de blir plats till mej i sommar
Har du tandläkarskräck? skräck ne inte längre men skakis
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morron helt klart
Vilken ögonfärg har du? Grågrön eeh ja nåt sånt
Har du någon gång gråtit dig till sömns? De har hänt de
Vilket är ditt favoritdjur? Hund..Katt...Häst..
Biter du på naglarna? inte de
Röker du?  Mjaaee periodare
Hur ofta tränar/motionerar du? Tränar medvetet nope jobbar praktiskt på gården å prommisar me hunden
Senaste låt du hörde? Eskefeurat nåt me lungsot

Fyra personer jag vill ska fylla i denna lista... Raskan..Opelnickan..Blue..Plogflickan..å Marie..

Kommentarer
Postat av: Nannis

Roligt sista sms du fått! :D

kramis

2009-03-30 @ 23:24:44
Postat av: Nickan

Det tror jag inte på en sekund! Att du skulle ta allt i sakta mak! Du far väl runt som en tätting!Ha dè

2009-04-01 @ 20:20:33
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Blue

listan är listad.... hujedamig så många frågor... o jobbiga ena var det också....

2009-04-01 @ 22:27:04
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Du det var många frågor.... ler

Ha en fin fredagskväll!

2009-04-03 @ 19:42:57
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Nannis

Hur är läget med fröken fräken?! Länge sen du uppdaterade oss ;)

kram

2009-04-20 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0