Utmaning

En "matig" utmaning

Jag har blivit utmanad av plogflickan

Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter, och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för att se om de vill/vågar äta detta. Vidare ska man tala om ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.



Plogflickans nej tack till detta lista:

1. Pölsa- har aldrig smakat men det är bara så motbjudande. Hundmat..
Ja tack hemlagad pölsa är gott men inte med korngryn i.

2. Ostron- inte heller något jag smakat men även det ser så motbjudande ut.
Har smakat men nja går i med mycke tillbehör.

 3.Blodpudding- jag tycker inte om blod.
Ja tack gärna gott gott.

4. Lever - luktar illa och äta nått som lever..
Gubbens levergryta mums å leverbiff .

5. Brunabönor- det är sött och jag gillar inte kladdigt sött mat, då vill jag ha söt efterrätt.
Jo tack de me men inte om de är sött.

Men ogod mat??

1.Lungmos -ja ni hör huvva lukten botar direkt

2.Ostron - ja de skippar jag

3.Oxsvanssoppa-lika där inte mat inte

4.Brullepudding- ja de klarar jag bara inte

5.Kålrotskaka -De går inte heller ner

Och så var det 5 andra bloggare som ska utmanas och den här gången utmanar jag:

raskan  nannis    himmelellerhelvete   opelnickan   marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0