putputput*S*

Japp jag hoppas de låter så om båten*S*
Ska iväg å kolla på en båt idag hmm lite mindre än min förra*S*
Bara hälften så stor men faan så mycke håntligare*S*
Å få en puss är inte dumt de heller*S*

Igår hade jag främmande tackar för de de va trevligt
Å lurven min kom med hönshuset*S*
Å en kalv fick vi å jag hade jobbat så va trött*S*

Annars går livet sin gilla gång utan större katastrofer peppar peppar.
Har haft värsta pollenallergin i år nyser som en tok gråter för jämnan*S*
kliar å rosslar men på väg över rejäla tabletter mot allergi så går de*S*

Hästarna frodas å mår gott,dax att stängsla om skogshagen,så dom får springa fritt*L*.
Ninerna är ute för sommarlov skuttar å gräver*hmm*

Bilder ska jag sno av mamsen på både de ena å de andra*S*


Hoppas de bra me er alla

KaTjing*S*

Kommentarer
Postat av: Nickan

Du är i gång ser jag! Hur blev det med båten, passade den? Vilket elände med allergi, huvva Ha dè

2009-05-07 @ 07:37:57
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0