Dagens.......

Alla hjärtans dag ja vad innebär den egentligen??????????
Presenter å jox njee inget för mej de nog mest handeln som ordnat...
En bukett brukar jag ha men affärn hade redan sålt slut......

För min del en puss på gubben å sen byns tårtkalas,riktit trevligt.
Lite extra gott till damerna naturligtvis de blev lite havrekli som är så mumsigt hrm...

Jag blev morsa häromdan till 4 underbart söta kycklingar som nu bor i köket hos mej*S*

Så nu ska jag ladda igen nån som vet nån med avelsägg av olika raser???????

Jag jobbade i veckan här å nu funderar jag hur faan dom har tänkt sig att vi ska hinna
på slutet här har vi knappt fått oss en kaffeskvätt missinassa å nu ännu mer å göra......

jaja vaken håller man sig*S*

Lite körning har de blivit i veckan först för kallt hua sen fick pappsen ryggskott åså jobba jag
å sen vart de annat å göra så ikväll blir de (stackars rumpa) en ridtur...

Åså raka sig frysboxen så nu måste jag köpa en sån....
Å så söker vi en kårbölestötting å en domänsax ja jisses
som om jag inte har nog me å göra hahahahahaha

Men ha de gott till vi körs eller läses igen*S*



Ka Tjing

Kommentarer
Postat av: Nannis igen

Håller med dig, det där med presenter är överskattat på alla hjärtan!



God mat och lite mys, det är väl fint det :)



Kul med nya familjemedlemmar ler Kram på dig!

2010-02-15 @ 00:32:46
URL: http://nannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0